Powered By Blogger

Wednesday, August 18, 2010

KiSaH SuKa DaN DuKa PeRtEmUaN 9 SaHaBat

Tahun 2007 merupakan tahun yg sangat manis bagiku apabila diterima masuk ke Universiti Teknologi Mara Malaysia (UiTM) Malaysia.Di sini jugalah aku bertemu dengan kawan-kawan yang selama ini banyak membantu dalam segala hal...Hanya dengan 9 orang ni je la yang lekat kt department (IDE) 2007 part 1.dengan x de sorang pon pompuan,amat terasa keborinannya.Asyik-asyik mengadap orang yang sama,samada dalam kelas,mahupun kt rumah.kami di sini masing-masing dari negeri yang berbeza,3 orang dari johor,2 orang dari pahang,2 orang dari sabah,1 orang dari selangor dan aku sorang dari kelantan.Camne nk berkomunikasi ek?.....huhuhuhu.Tapi x pe,aku pon bukan la kekok sangat nk ckp bahasa baku ni.huhuhu.tp best jgk time aku marah,x de la diorang faham..hakhakhak....Time ni mmg seronok sangat coz semuanya satu kepala.

Time semester 1 nie,sumenya duduk kt kolej kediaman Jati kt seksyen 2.Aku,Hafiz,Jiba,Mirul n Ban(syuib) duduk satu rumah,rumah sebelah plak,Ewen,Atok(fazlen),Aidil(chot) dan Ateng(Tengku).Kemana sahaja kami pergi,mesti bersama huhuhu...

Klau nak ponteng kelas pon x berani,sebabnya lecturer kami tu teramat la garang,tapi mesra.sebabnya klau ponteng ke,x siap keje ke,mesti kene denda,dan dendanya amatla memalukan diri...huhuhuhu.Antaranya jadik flawohon,dan hentam diri kt dinding dari bukit.huhuhuhu.klau ingat kembali kisah tu,mesti tergelak sorang-sorang.

No comments: