Monday, January 24, 2011

Catatanku~layan jiwang k..

Alamak tersentuh plak hati  bila dengar lagu ni....

Sedih btol la....ha korang plak camne?mesti ade yang tersentuh jiwa kan.biasa la,kita kan manusia,mesti ade perasaan suka,duka,marah n macam-macam la lagi.

Setiap manusia mesti ada jalan hidup masing-masing kan.ada yang duka dan ade yang manis,nak tak nak kita terpaksa melauinya jugak kan.

So jangan lupa dan jangan segan untuk berkongsi ape2 je ngan aku k....komen je kat bawah tu.....alrite....

2 comments:

Anonymous said...

mmg jiwang bila layan lagu2 slow cmnih...
tp kene ingt gak kat Tuhan erk...
pertemuan mmg sgt manis,namun kdg2 pertemuan yg mengundang kepahitan dlm hidup..
ada yang kata perpisahan sgt pahit,namun kdg2 perpisahan la yg mbuatkn kita semakin matang dalam mengenal ERTI HIDUP....

najib@kaizer said...

yup btol tu...hidup ni ibarat roda la..kejap atas,kejap bawah...tidak semua yang kita inginkan akan kita dapat,namun usaha yang berterusan akan membuatkan kita serta orang lain bahagia.