Monday, January 24, 2011

DaRi MaTa TuRun Ke HaTi ~cee wah~


C.I.N.T.A..ha,mesti semua orang akan mengalaminya bukan.....
Orang kata,dari mata turun ke ati,tp rasanya btol la akn...sebab kalau kita pandang je seseorang,yang cun,lawa smart,hensem ke mesti ada terdetik kat perasaan korang wow!lawanye minah ni...bagi pompuan lak,hensem gak mamat ni....ha tu la yang dikatakan dari mata turun ke hati...hahahah..btol ke tak firasat aku ni korang btol kan la balik k...sebab aku ni bukannya pandai sangat cintan-cintun ni.

Tapi ape pon korang layan je la lagu kat atas tu ek....khas untuk yang sedang mabuk bercinta k...tapi harap-harap semoga kekal abadi,kawen dan dapat ramai zuriat k...insyallah.

No comments: